دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

اطلاع از شرایط شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، برای داوطلبانی که تمایل به شرکت در این آزمون‌ها را دارند، بسیار حائز اهمیت است. داوطلبانی که در ثبت نام آزمون نمونه دولتی شرکت کرده و موفق به دریافت کد رهگیری شده‌اند، می‌توانند یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. توزیع و انتشار کارت ورود به جلسه آزمون‌های نمونه دولتی از طریق اینترنت صورت می‌گیرد و داوطلبان باید در زمان مقرر به سایت مشخص شده برای هر استان مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

بیش تر بخوانید: www.azmoon.org انتخاب رشته

آزمون نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می‌شود و اخبار مربوط به این آزمون از ثبت نام تا اعلام نتایج در سامانه آموزش و پرورش هر استان اطلاع‌رسانی می‌شود. در صورتی که به آشنایی با مراحل لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی علاقه‌مند هستید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تاریخ ثبت نام مدارس نمونه دولتی

لازم به ذکر است که ثبت نام در مدارس نمونه دولتی فقط برای دانش‌آموزان پایه نهم به دهم امکان‌پذیر است. ثبت نام دانش‌آموزان پایه هفتم در حال حاضر بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان بدون آزمون انجام می‌شود و آزمونی در این مورد برگزار نمی‌شود. داوطلبان برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم باید با مراجعه به سایت مشخص شده برای هر استان، با اطلاع از زمان و شرایط لازم، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند. به آخرین اخبار، ثبت نام آزمون نمونه دولتی در هفته اول فروردین انجام شده و داوطلبان می‌توانند با اطلاع از شرایط مورد نیاز، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

بیش تر بخوانید: سامانه هم آوا چیست

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

به عنوان یک نکته، برگزاری آزمون نمونه دولتی هر سال به صورت استانی صورت می‌گیرد و داوطلبان باید به سایت مشخص شده برای هر استان مراجعه نمایند. کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نمونه دولتی به صورت آنلاین منتشر می‌شود و افراد با استفاده از اطلاعاتی مانند کد ملی و رمز عبور، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت می‌کنند. در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای انتشار کارت ورود به جلسه داوطلبان نمونه دولتی اعلام نشده است.

بیش تر بخوانید: my.medu.ir سوابق تحصیلی

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی به صورت زیر است:

1. مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان مربوطه. 2. ورود به سامانه مخصوص داوطلبان آزمون نمونه دولتی. 3. وارد کردن کد ملی و رمز عبور انتخابی (هنگام ثبت نام). 4. کلیک بر روی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم باید با مطالعه صحت اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه، آن را چاپ کرده و در روز برگزاری آزمون به همراه خود داشته باشند. کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شامل اطلاعاتی مانند زمان و محل برگزاری آزمون، شماره داوطلبی، مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه تحصیل، رشته مورد نظر و نشانی دقیق حوزه امتحانی هر استان است.

بیش تر بخوانید: سایت ثبت نام انتخاب رشته دانشگاه ازاد

توجه داشته باشید: - اگر داوطلب با اطلاعات اشتباه به جلسه آزمون حضور یابد، امکان ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در مراحل بعدی برای او امکان‌پذیر نخواهد بود.

- ثبت نام در آزمون نمونه دولتی فقط برای دانش‌آموزان پایه نهم به دهم امکان‌پذیر است. - دریافت کارت ورود به جلسه، به مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی امکان می‌دهد و داوطلبان می‌توانند ایرادات احتمالی کارت ورود به جلسه خود را قبل از روز آزمون برطرف کنند. سخن آخر: ثبت نام در مدارس نمونه دولتی فقط برای دانش‌آموزان پایه نهم به دهم امکان‌پذیر است و ثبت نام در مدارس پایه ششم به هفتم نمونه دولتی صرفاً براساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می‌شود.

بیش تر بخوانید: همه چیز درباره ارشد فراگیر پیام نور

آزمون نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می‌شود و داوطلبان برای این منظور باید به سامانه ثبت‌نام مربوط به استان محل زندگی خود مراجعه کنند. کارت ورود به جلسه داوطلبان چند روز قبل از برگزاری آزمون در سامانه ثبت‌نامی هر استان منتشر می‌شود و داوطلبان با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود، کارت ورود به جلسه آزمون را تهیه می‌کنند.  

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.